top of page
Zon startfoto.jpg
Sunny Training

Sunny Training

Hospitality.png
Hospitality Training

Hospitality is a way of live! Of u nu werkzaam bent bij een hotel, een gemeente of IT-bedrijf; er wordt steeds meer een beroep gedaan op uw gastvrijheid-skills. Hoe laat u uw klanten of inwoners XL-Klantgeluk ervaren? Wat is er nodig aan de telefoon, aan de balie en in persoonlijke gesprekken? Hoe zorgt u voor rust en positiviteit in uw gesprekken? Hoe zorgt u voor een hogere klanttevredenheid?

 

Laat u helpen door onze trainers die gespecialiseerd zijn in hospitality.

Trainers en acteurs die XL-Klantgeluk kunnen overbrengen aan uw medewerkers.

 

Bedrijven die hospitality op de juiste wijze inzetten, maken het verschil en veroveren het hart van hun klanten. Want elke organisatie is uniek. En het gedrag van uw medewerkers, de service en omgeving zorgen samen voor een optimale klantbeleving. Daarom is de houding, woordkeuze en uitstraling van uw medewerkers een essentieel onderdeel. De klant, gast of inwoner welkom laten voelen is het sleutelwoord. Iemand welkom laten voelen begint met oprechtheid, de manier van aanspreken, uitstraling van medewerkers en het tonen van oprechte interesse. Laat Hospitality door de aderen van uw gehele organisatie stromen, met hulp van onze trainers.

Leren luisteren naar de wensen en behoeften van uw klant of inwoner, plezier hebben in uw werk en daar veel enthousiasme voor terugkrijgen. Dát is waar hospitality om draait.

Geef uw medewerkers de kans inspirerende handvatten te ontdekken waarmee men direct in de praktijk aan de slag kan. Geef hen de kans om bewustwording te ervaren van gastvrij gedrag. En geef uw medewerkers de mogelijkheid om hartverwarmende betovermomenten te creëren. Daarvan worden we toch allemaal blij? Bel of mail ons voor meer informatie.

Hospitality.png
bottom of page