Sunny Training
Sunny Training
Training Ordegesprekken voeren
Na afloop van een incident met een inwoner of klant is er veel werk aan de winkel. Het brengt vaak een heleboel emoties met zich mee, soms met inmenging van politie en media.
Uw organisatie of bedrijf wil een duidelijk signaal afgeven. Een statement. De norm Zero-Tolerance voor geweld staat immers ook in uw agressieprotocol. Vanuit deze afspraken is er een taak weggelegd voor leidinggevenden om met de agressor over het incident te spreken. En dat doe je niet zomaar even. Er is bijna niemand die zo’n gesprek ‘fluitend’ aangaat. Belangrijk dus om dit soort gesprekken in een training onder de loep te nemen. Welke gedragingen worden niet geaccepteerd? En wat wordt er verwacht van de inwoner of klant? Het managen van die verwachtingen en het duidelijk aangeven van zerotolerance inzake agressie, is een belangrijk signaal naar de inwoner of klant. U geeft een glasheldere grens aan en beschermt daarmee uw medewerkers. U weet welke maatregelen u kunt treffen. U communiceert veilig en professioneel met de veroorzaker van het incident. Bent u benieuwd hoe dat werkt en welke tools je daarbij het beste kunt inzetten?
Bel of mail ons voor een maatwerkvoorstel toegespitst op uw bedrijf of organisatie.