Sunny Training
Onze Trainingen
Sunny Training is specialist in gespreksvaardigheden. Wij hebben heel veel vaardigheden en kennis in huis op het gebied van gesprekstechnieken. En die kennis en vaardigheden delen we graag met onze klanten. Zodat iedereen zich kan ontwikkelen en kan bloeien en stralen.
Een training ontstaat vanuit leerbehoeften. Soms willen medewerkers efficiënter leren omgaan met hun tijd en biedt een maatwerk training Timemanagement uitkomst. Soms verwacht de directie van een bedrijf meer winst en groei. Op zo’n moment wordt er van medewerkers verwacht dat zij goede sales skills in huis hebben. Dan is een goede maatwerk Sales training op z’n plaats. Soms wil men veranderingen doorvoeren binnen een team. Men wenst bijvoorbeeld oude gedragspatronen en privileges bespreekbaar te maken en verder te groeien in de onderlinge samenwerking. In zo’n geval is een maatwerk training Teambuilding noodzakelijk.
Hieronder treft u onze meest gevraagde trainingen aan. Welke gespreksvaardigheden u ook wenst, bij Sunny Training ontmoet u gegarandeerd senior trainers die zich met hart en ziel inzetten en het beste naar boven halen bij uw medewerkers. Bij Sunny Training is de expertise aanwezig om de medewerkers van uw bedrijf of organisatie te laten stralen!
Straalt u mee met Sunny Training?
Effectief Communiceren
Veel medewerkers stellen zichzelf de vraag hoe zij succesvoller kunnen overkomen tijdens gesprekken en hoe zij ervoor kunnen zorgen dat anderen hen serieuzer nemen. Ook vragen medewerkers ons vaak hoe ze duidelijker kunnen overkomen en welke woorden en zinnen zij het beste kunnen gebruiken om transparant te communiceren. Of hoe zij ervoor kunnen zorgen dat anderen hen als gelijkwaardig ervaren. Effectief communiceren en persoonlijke effectiviteit geeft medewerkers de mogelijkheid om te excelleren en te groeien in hun gespreksvaardigheden.
Donateur Behoud Training
Sunny Training heeft naam opgebouwd in retentie vraagstukken. Voor goede doelen gaat het werven van donateurs gepaard met relatief hoge kosten. Het behouden van donateurs zorgt voor een grote kostenbesparing. Lees meer hoe onze trainingen bewezen resultaat opleveren.
DISC en PPA Training
Het DISC instrument bestaat uit 4 letters. De letters D, I, S, en C vertegenwoordigen de vier persoonlijkheidsstijlen. Dominant | Invloedrijk | Consciëntieus | Stabiel. In combinatie met het PPA rapport krijgen deelnemers van deze training inzicht in hun werkprofiel.
Anti-Agressie Training
Van agressie is sprake wanneer een medewerker verbaal of fysiek wordt lastiggevallen, bedreigd of aangevallen. Verbale agressie, Non verbale agressie, Fysieke agressie en Psychische agressie zijn een vorm van psychosociale arbeidsbelasting. Gezondheidsklachten door agressie zoals angstgevoelens en slapeloosheid kunnen leiden tot een hoger ziekteverzuim. Werkgevers zijn dan ook verplicht om deze vorm van arbeidsbelasting in kaart te brengen en maatregelen te treffen ter voorkoming van agressie. Een goed beleid en de juiste training zorgen voor een lager ziekteverzuim, hogere tevredenheid van medewerkers en een beter imago van de werkgever. Lees hieronder meer over ons Anti Agressie trainingen aanbod:
Feedback Training
Feedback betekent letterlijk Terug Voeding. Dus eigenlijk helemaal niets om huiverig voor te zijn. Toch horen wij vaak tijdens onze trainingen dat medewerkers er tegenop zien om een ander aan te spreken op houding, gedrag of werkresultaat. Vaak zijn er toch zaken die als storend worden ervaren, waarbij medewerkers ervoor kiezen “om de lieve vrede te bewaren”. Zij houden daarom hun mening voor zich. Soms stapelen de ergernissen zich zo lang op dat er iemand uit zijn slof schiet. Met alle gevolgen van dien. Feedback geven is terugvoeding geven. Een organisatie waarin wordt vermeden om elkaar aan te spreken kan verlamd raken en verschralen. Bekijk onze trainingen en lees meer!
Telefoon Training
Medewerkers van een callcenter, een klant contact center, een goed doel, de receptie, een helpdesk of van een bestuurssecretariaat telefoneren de hele dag dat het een lieve lust is. En meestal gaan die gesprekken vanzelf en op de automatische piloot. Maar soms loopt een gesprek met een klant niet lekker en kunnen medewerkers niet de vinger leggen op de oorzaak. Of hebben medewerkers grote moeite met het vinden van de juiste toon bij bepaalde klanten. Want hoe hoort het eigenlijk aan de telefoon? Welke etiquette is er voor professioneel telefoneren en hoe ga je zakelijk en toch vriendelijk om met al die verschillende klanten? Lees meer over onze trainingen: